چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟ 5 دلیل برای اینکه داشتن یک وب سایت ضروری است

چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟ 5 دلیل برای اینکه داشتن یک وب سایت ضروری است
چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟ 5 دلیل برای اینکه داشتن یک وب سایت ضروری است
arma

زمان2022-11-09 09:08:06

وقتی میبینیم که تقریبا همه دنیا دارن از شبکه های اجتماعی استفاده میکنن سوال براتون پیش میاد که من لازمه که سایت داشته باشم؟

خب من اینجام که دقیقا جواب همین سوال رو بدم!

از سال 2019 به بعد تقریبا 70 تا 80 درصد مردم قبل اینکه با یک شرکت کار کنن و یا حتی یه چیز ساده رو بخرن اول از همه تو اینترنت راجبش سرچ میکنن بد اقدام به خرید میکنن وقتی شما در فضای مجازی نباشی خب قطعا از این چرخه عقب میمونی که هر روزه هم داره بیشتر میشه.

هنوزم باور نداری به این خب پس این چند دلیلی که پایین اوردم رو بخونید قطعا متوجه منظور من میشید.

دلیل اول : داشتن یک وبسایت حرفه ای به شما اعتماد به نفس میده و کار شمارو حرفه ای تر جلوه میده.

اکثر مردم به یک شرکت و یا فروشگاه اگر سایت نداشته باشن زیاد اعتماد نمیکنن. یک سایتی که به طور منظم داره اپدیت میشه و تو سرچ ها بالاست که نیازشون رو برطرف میکنه.

حتی کار های کوچک هم نیاز به سایت دارن از یک سایت تک صفحه ای ساده تا یک سایت حرفه ای.

هر کسی به راحتی میتونه یه حساب اینستاگرام حرفه ای ولی فیم داشته باشه و ره راحتی کلاهبرداری کنه اما تو سایت این مشکل حل شده است.

اگه کاری ندارین و می خواهید  کار خودتون رو شروع کنید بهتره که از سایت شروع کنید چون شبکه های اجتمائی بیشتر برای ارتباط مردم ساخته شدن نه برای کسب در آمد اما سایت فقط برای کسب در آمده.

دلیل دوم : سایت برای شما مشتری بیشتری میاره و با هر کلیک تو سایتتون امتیاز مثبتی تو گوگل براتون ثبت میشه و این قطعا بازدید کننده بیشتر و بیشتر.

سایت شما اگه بهینه سازی شده باشه با موتور جستجوگر گوگل بیشتر در صفحات اول دیده میشه پس با یک سرچ ساده سایت شما میاد بالا و این ینی مشتر.پس احتمال اینکه مشتری شما از سایت شما رو پیدا کنه خیلی بیشتره تا از یک شبکه اجتماعی  یه مثال ساده میزنم به در گوگل شما میتونید کلمات کلیدی زیادی داشته باشید تا مردم از گوگل به سایت شما برسن اما در اینستاگرام فقط با ایدی اکانت به شما میرسن (:

تازه اگه رو تبلیغات گوگل سرمایه گذاری کنید ترافیک سرچ ها مستقیما تو به سایت شما ختم میشه و این یعنی مشتری. و داخل سایتتون میتونید از دکمه تماس با ما فرم تماس لایو چت و.. استفاده کنید تا بازدید کننده را تبدیل به مشتری کنید.

دلیل سوم: یک سایت در 24 ساعت روز هر روز هفته داره کار خودش رو میکنه حتی در سراسر جهان در دسترسه.

که این میتونه مشتریان بیشتری رو برای شما بیاره حتی شما میتونید یک کار بین المللی داشته باشید. یا به طور مثال ساعت 10 شب  12 شب یا حتی 4 صبح میتونه کسبو کار شما رو ببینه و از خدماتتون استفاده کنه در حالی که شما خوابین و سایت شما داره برای شما کار میکنه و به شما پول میده.

ساخت سایت بسیار ساده تر اونیه که شما فکرش رو میکنید. اگه فک میکنی که برای داشتن یک سایت حرفه ای باید حتما تیم قوی و حرفه ای برای شما این کار رو انجام بده سخت در اشتباهید این کار رو میتونید با استفاده از ابزار هایی که هست انجام بدین بدون دانش کد نویسی.

4. یک وب سایت به شما کنترل کامل روی همه چیز رو میده 

به طور مثال بازدید کننده روزانه میزان خرید میزان فروش حسابداری و… به طور مثال میخوایید بدونید  این ماه چقدر در امد داشتید و چقد باید مالیات پرداخت کنید این کار به راحتی با چند کلیک انجام میشه.

یه دلیل دیگه هم بهتون بگم در سایت شما آزادی مطلق دارین روی طراحی و دیزاین یک سایت و کارایی اون اما تو شبکه های اجتمائی این رو ندارین.

مثلا تصمیم میگیرین چی تو سایتتون بزارین و یا چه محتوایی یا چه عکسی رو کجا بزارین سایت به شما ازادی میده.


 

5. بازاریابی رایگان برای شما

وبسایت همیشه داره شما رو به دیگران نشون میده و همین نشان دادن شما به دیگران میتونه برای شما مشتریان زیادی رو بیاره.و این کار داره رایگان انجام میشه. همچنین میتونه جایی باشه که اخرین کلیک رو برای خرید میکنن و تبدیل بشن به مشتری.

حتی شما میتونید در گوگل مپ ثبت شده باشید مثلا اگه رستوران دارین یک نفر که رستوران رو در مپ سرچ میکنه آدرس شما بهش نمایش داده میشه. 

این 5 دلیل کافی نبود ؟


 

درباره اوتلاین

به نظر بسیاری از افراد و کسب‌وکارها امروزه جنگ بر سر توجه. هر فرد یا کسب‌وکاری بتونه توجه بیشتری رو به خودش جلب کنه، این جنگ رو پیروز شده. کلید موفقیت در این نبرد، دنیای دیجیتال هست، تخصص ما دنیای دیجیتاله و می‌تونیم کمکت کنیم که بهترین استراتژی رو داشته باشی.

خدمات ما

خدمات رایگان

ارتباط سریع

اوتلاین