بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی کدامند ؟

بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی کدامند ؟
بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی کدامند ؟
arma

زمان2023-06-06 18:38:48

تعیین بهترین سایت ها از نظر طراحی ممکن است بسته به سلیقه شخصی و نظرات شخصی باشد. با این حال، در زیر به برخی از سایت هایی که به عنوان نمونه های برتر در طراحی وب شناخته می شوند، اشاره می کنم:

Awwwards (https://www.awwwards.com/): Awwwards یک پلتفرم برتر است که بهترین وبسایت هایی را که بر اساس طراحی و استفاده از فناوری های نوین در طراحی ساخته شده اند، معرفی می کند.

Behance (https://www.behance.net/): Behance یکی از بزرگترین جامعه های طراحی است که به طراحان وب و گرافیک کمک می کند تا ایده ها و آثار خود را به نمایش بگذارند. این سایت معرفی طرح های زیبا و خلاقانه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Dribbble (https://dribbble.com/): Dribbble یک جامعه طراحی است که به طراحان وب و گرافیک کمک می کند تا طرح های خود را به اشتراک بگذارند. این سایت به طراحان حرفه ای و علاقه مندان به طراحی وب اجازه می دهد با همکاری و مشارکت در پروژه ها، ایده ها و تکنیک های جدید را کشف کنند.

Smashing Magazine (https://www.smashingmagazine.com/): Smashing Magazine یک منبع برتر برای طراحان وب است. آنها مقالات و راهنماهای آموزشی در مورد طراحی وب، تجربه کاربری و فناوری های جدید را ارائه می دهند.

CSS Design Awards (https://www.cssdesignawards.com/): CSS Design Awards بهترین وبسایت هایی که از CSS (Cascading Style Sheets) استفاده می کنند و دارای طراحی بصری منحصر به فرد هستند را انتخاب می کند و معرفی می کند.

SiteInspire (https://www.siteinspire.com/): SiteInspire یک منبع الهام بخش برای طراحان وب است که بهترین طرح های وب را به اشتراک می گذارد. این سایت به طراحان کمک می کند تا از طرح ها و الگوهای بصری برتر الهام بگیرند.

این تنها چند نمونه از سایت هایی هستند که به عنوان منابع خوبی برای الهام گرفتن از طراحی وب معروف هستند. مهم است تا توجه داشته باشید که روند طراحی وب همیشه در حال تغییر است و سایت های مختلف در طول زمان به عنوان بهترین ها شناخته می شوند.

درباره اوتلاین

به نظر بسیاری از افراد و کسب‌وکارها امروزه جنگ بر سر توجه. هر فرد یا کسب‌وکاری بتونه توجه بیشتری رو به خودش جلب کنه، این جنگ رو پیروز شده. کلید موفقیت در این نبرد، دنیای دیجیتال هست، تخصص ما دنیای دیجیتاله و می‌تونیم کمکت کنیم که بهترین استراتژی رو داشته باشی.

خدمات ما

خدمات رایگان

ارتباط سریع

اوتلاین