ویژگی های لاراول ۱۰

ویژگی های لاراول ۱۰
ویژگی های لاراول ۱۰
arma

زمان2023-04-19 14:20:44


arma maleki

ویژگی های جدید لاراول ۱۰

لا راول ۱۰ یکی از جدیدترین نسخه‌های فریم ورک لاراول است که در سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شده است. در زیر به برخی از ویژگی‌های جدید آن اشاره می‌شود:

۱- افزایش سرعت: لا راول ۱۰ سرعت اجرای برنامه‌های لاراول را بهبود بخشیده است.

۲- اضافه شدن امکانات جدید به ابزارهای مدیریت فایل: لا راول ۱۰ امکانات جدیدی به ابزارهای مدیریت فایل اضافه کرده است. این امکانات شامل ایجاد ارتباط با سرویس‌های ابری مانند Amazon S3 و Dropbox است.

۳- اضافه شدن ویژگی‌های جدید به مسیریابی: لا راول ۱۰ امکانات جدیدی به مسیریابی اضافه کرده است. این امکانات شامل مسیریابی دینامیک، دسترسی به روت‌های سطح بالا، و پشتیبانی از نمادهای جدید URL هستند.

۴- افزودن پشتیبانی از PHP ۸: لا راول ۱۰ پشتیبانی کامل از PHP ۸ را فراهم می‌کند.

۵- افزودن ویژگی‌های جدید به قالب‌ها: لا راول ۱۰ امکانات جدیدی به قالب‌ها اضافه کرده است. این امکانات شامل اضافه کردن افزودنی‌های اختیاری به قالب‌ها و پشتیبانی از کامپایل مستقیم قالب‌ها است.

۶- بهبود روش‌های اجرای پایگاه داده: لا راول ۱۰ بهبود‌هایی در روش‌های اجرای پایگاه داده انجام داده است، که شامل بهبود عملکرد، پشتیبانی از پرس‌وجوهای بیشتر، و بهبود ساختار دیتابیس است.

۷- بهبود نحوه استفاده از فایل‌ها در پروژه‌های لاراول: لا راول ۱۰ بهبود‌

درباره اوتلاین

به نظر بسیاری از افراد و کسب‌وکارها امروزه جنگ بر سر توجه. هر فرد یا کسب‌وکاری بتونه توجه بیشتری رو به خودش جلب کنه، این جنگ رو پیروز شده. کلید موفقیت در این نبرد، دنیای دیجیتال هست، تخصص ما دنیای دیجیتاله و می‌تونیم کمکت کنیم که بهترین استراتژی رو داشته باشی.

خدمات ما

خدمات رایگان

ارتباط سریع

اوتلاین